Infomlad.netStičišče.siInkubator socialnega podjetništva

Ustvarjanje blagovne znamke

 V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih nad 45 let, razpisujemo izobraževalni tečaj Ustvarjanje blagovne znamke, ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.

PRIJAVE VEČ NISO MOGOČE, SKUPINA JE POLNA!

 

Podatki o tečaju:

Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje

Začetek tečaja: 6. april 2021

Predviden zaključek: 18. maj 2021

Termini predavanj:

      Tečaj poteka ob torkih in sredah, vsakič od 16:30 do 19:45.

Lokacija: Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).

Tečaj vodi: Aleš Lipnik

 

Za dodatne informacije se obrnite na Miho Rajha, miha@sredisce-rotunda.si

Na tečaju boste na praktičnih primerih spoznali pomen blagovne znamke, in se seznanili s procesom izgradnje blagovne znamke. Preko praktičnih nalog boste  pridobljena znanja uporabili pri izgradnji lastne blagovne znamke.

Cilj tečaja je, da se seznanite z osnovnimi principi trženja in posamičnimi elementi različnih trženjskih strategij. Vzporedno s predavanji boste preko praktičnega dela pridobili znanja in veščine, ki vam bodo omogočile takojšnjo uporabo pridobljenih znanj pri uresničevanju vaših idej in zamisli.

Pridobili boste vpogled v različne prodajne tehnike in osnovo za snovanje prodajnih strategij.

Vsebina programa:

1.            Uvod v blagovne znamke, orodja, terminologija

2.            Osnove trženja – trženjski splet

3.            Oblikovanje ponudbe, cene, prodajnih poti, promocije …

4.            Tržno komuniciranje – oblikovanje tržno komunikacijske strategije (osnove)

5.            Blagovna znamka kot oblika zaščitene intelektualne lastnine

6.            Vidna obeležja blagovne znamke in njihov pomen

7.            Nevidni del blagovne znamke- ustvarjanje zgodbe blagovne znamke

8.            Stranka, značilnosti strank, analiza tržnega okolja.

9.            Spletno komuniciranje

10.          Neposredno trženje

11.          Predstavitev blagovne znamke in pomen predstavitve

Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

MIZŠ-logoESS logo1

Komentiranje izključeno.