Infomlad.netStičišče.siInkubator socialnega podjetništva

Skrivnosti pisanja učinkovitih marketinških besedil (Copywriting)

V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih nad 45 let, razpisujemo izobraževalni tečaj Skrivnosti pisanja učinkovitih marketinških besedil (Copywriting), ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.

 

SKUPINA JE POLNA, PRIJAVE NISO VEČ MOGOČE!

 

Podatki o tečaju:

Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje

Termini predavanj:

  • Tečaj poteka ob ponedeljkih in sredah (prvi teden samo v ponedeljek),
  • vsakič od 16:30 do 19:45.
  • v času prvomajskih počitnic tečaja ni

Lokacija: Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).

Tečaj vodi: Janja Novoselc

Začetek tečaja: ponedeljek, 12. april 2021

Predviden zaključek: 26. maj 2021

 

Za dodatne informacije se obrnite na Miho Rajha, miha@sredisce-rotunda.si

Tečaj priprave besedil za trženjske namene je namenjen pripravi besedil za različne namene in kanale komuniciranja, s posebnim poudarkom na praksi: načrtovanje vsebin, časovnice na izbranih kanalih in pripomočkov. Temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov kupcev. Glede komunikacijske cilje (utrjevanje prisotnosti in blagovne znamke v okolju) spoznavamo, kako ustvariti besedilo, kako si prihranimo čas in besedilo prilagajamo glede na zakonitosti posameznega komunikacijskega kanala, kako vzbuditi pozornost ciljnega občinstva, katere kanale izkoristiti za komuniciranje in kako jih povezati (relacija spletna stran – družbena omrežja – nespletna komunikacija) ipd.

V sklopu tečaja je predvideno oblikovanje načrta za uporabo različnih kanalov, ustvarjanje konkretnih besedil, izpostavitev značilnosti objavljenih tekstov na spletni strani, časovna umestitev objav in uporaba pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi.

Vsebina programa:

  1. sklop: Zakonitosti pisanja za trženjske namene
  2. sklop: Vloga različnih besedil v komunikacijskem/trženjskem spletu
  3. sklop: Kdo so moji kupci, kaj jim ponujam in kako jih nagovoriti z besedo in sliko?
  4. sklop: Kako načrtovati, da ne bomo nenehno pisali? Kaj je klic k akciji in kako naj postane del besedila?
  5. sklop: Načrtovanje vsebin: kaj in kje objaviti?
  6. sklop: Načrtovanje vsebin: od ideje k izvedbi!
  7. sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba.
  8. sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba v praksi.
  9. sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba v praksi.
  10. sklop: Zaključki in praktični napotki, kako naprej.

Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

MIZŠ-logoESS logo1

Komentiranje izključeno.