Infomlad.netStičišče.siInkubator socialnega podjetništva

Marketing na družbenih omrežjih

V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih nad 45 let, razpisujemo izobraževalni tečaj Marketing na družbenih omrežjih, ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.

 

SKUPINA JE POLNA, PRIJAVE NISO VEČ MOGOČE!

 

Podatki o tečaju:

Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje

Termini predavanj:

  • Tečaj poteka ob torkih in petkih,
  • vsakič od 16:30 do 19:45,
  • v času prvomajskih počitnic tečaja ni.

Lokacija: Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).

Tečaj vodijo: Janja Novoselc in Eva T. Barič

 Začetek tečaja: torek, 13. april 2021

Predviden zaključek: 21. maj 2021

 

Za dodatne informacije se obrnite na Miho Rajha, miha@sredisce-rotunda.si

 

Tečaj Marketing na družbenih omrežjih s konkretnim načrtovanjem vsebin, časovnice objav na izbranih družbenih omrežjih in pripomočkov temelji na učinkovitem doseganju ključnih segmentov kupcev. Glede določene komunikacijske cilje (utrjevanje prisotnosti in blagovne znamke v okolju) spoznavamo, kako generirati ciljni doseg objav, kako privabiti ciljno občinstvo, katere kanale izkoristiti za komuniciranje in kako jih povezati (relacija spletna stran – Facebook, povezovanje različnih Facebook strani), kako uporabiti viralne aplikacije, Facebook oglaševanje za ciljne primere ter kako ob tem spodbujati obisk na spletnih straneh naročnika.

Tečaj predvideva tudi načrtovanje podpornih aktivnosti na osebnih Facebook in profilih ključnih deležnikov, ki v tem primeru postanejo orodje za promocijo poslovne Facebook strani in drugih komunikacijskih kanalov in doseganje večjega prometa sledilcev na obeh kanalih. V okviru tečaja je predvideno oblikovanje akcijskega načrta za uporabo obstoječih kanalov, prvi konkretni koraki na poti širjenja mreže, postavitev tedenskega načrta dela na izbranih kanalih, značilnosti objavljenih tekstov na spletni strani, časovna umestitev objav in uporaba pripomočkov za lažje izvajanje komuniciranja, z upoštevanjem vsebinskega marketinga v praksi. Usmerjen je v koncipiranje vsebinskega dela in v praktična in operativna vodila upravljanja z omrežji.

Vsebina programa:

  1. sklop: Družbena omrežja – cilj in namen
  2. sklop: Vloga družbenih omrežij v komunikacijskem/trženjskem spletu
  3. sklop: Kdo so moji kupci, kaj jim ponujam in katera omrežja izbrati?
  4. sklop: Kako načrtovati, da družbena omrežja ne pohrustajo delovnika?
  5. sklop: Načrtovanje vsebin: kaj in kdaj objaviti?
  6. sklop: Načrtovanje vsebin: od ideje k izvedbi!
  7. sklop: Načrtovanje vsebin: načrtovanje in izvedba.
  8. sklop: Kako in zakaj spremljamo rezultate?
  9. sklop: Oglaševanje na družbenih omrežjih
  10. sklop: Praktični izzivi udeležencev

Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

MIZŠ-logoESS logo1

Komentiranje izključeno.