Infomlad.netStičišče.siInkubator socialnega podjetništva

Skrivnosti pisanja učinkovitih besedil za spletni marketing

OBVESTILO: TEČAJ JE ZARADI NEPRIČAKOVANIH SPREMEMB ODPOVEDAN!

 

 

V okviru evropskega projekta za spodbujanje kompetenc zaposlenih in brezposelnih nad 45 let, razpisujemo izobraževalni tečaj Skrivnosti pisanja učinkovitih besedil oz. copywriting za spletni marketing, ki ga bomo v celoti izvajali na daljavo.

Trajanje: 40 šolskih ur, 4 ure na srečanje, s 30-minutnim odmorom

Termini predavanj:

  • Vsako sredo od 17:00 do 20:30 

Lokacija: Program se bo zaradi ukrepov za preprečevanje širjenja virusa COVID-19 izvajal          NA DALJAVO (navodila za delo na daljavo prejmete pred pričetkom tečaja).

Začetek: Sreda, 13. januar 2021

Mentorica: Živa Kovačević

Število udeležencev je omejeno na 12!

 

Pogoji za vključitev v izobraževanje:  

Zaposleni ali brezposelni. Prednost bodo imeli udeleženci s končano največ srednjo (poklicno) šolo in udeleženci starejši od 45 let. 

 

Cilji in program izobraževanja

Splet je vedno bolj nasičen in tekmovalen, zato imajo posamezniki in blagovne znamke, ki poznajo prijeme za prepričljivo pisanje, opazno prednost pred tistimi, ki se zatekajo k staromodnim prijemom pisanja.

Udeleženci se bodo zato podučili o načinih pisanja, ki na spletu preverjeno delujejo, razumeli razliko med pisanjem za različne spletne kanale, spoznali zlata pravila tekstopisja, na podlagi katerih bodo znali samostojno pisati raznovrstna besedila in pridobili temelje za bolj fine marketinške in besedilne prijeme, ter se usposobili za delo v spletnem okolju, ki zahteva razumevanje psihologije kupcev.

Program:

Vsem predavanjem so priloženi zapiski v PDF obliki in vaje, ki jih udeleženci z mentorico pregledajo in ovrednotijo na začetku vsakega predavanja

PRVO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Uvodna predstavitev programa in spoznavanje udeležencev za prilagoditev zahtevnosti posameznih lekcij
  • Pregled kanalov, kjer marketinško pisanje še posebej prihaja do izraza in razumevanje razlike med posameznimi kanali
  • Trendi zaposlovanja v marketingu in zakaj je znanje tekstopisja odlična popotnica tako za iskanje službe, kot za podjetništvo
  • Kje in kako se sploh lotiti pisanja
  • Najpogostejše napake nastopa na spletu in pregled konkretnih primerov

DRUGO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Osnove nevromarketinga: zakaj sploh kupujemo? Od tod naprej šele lahko začnemo s snovanjem besedil.
  • Različni nameni besedil (kaj želiš s tekstom doseči?) + praktični primeri
  • Odkrivanje zgodbe in vrednot blagovne znamke, za katero pišeš

TRETJE SREČANJE (4 šolske ure)

  • Določanje idealne stranke vsakega besedila / projekta – ali veš, za koga pišeš?
  • Vikanje, tikanje, množina? Kakšen nagovor uporabljati v različnih poslovnih modelih in na različnih spletnih kanalih?

ČETRTO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Besede moči, kaj je njihov namen, študije primerov + kako jih uporabljati (vaje)
  • Uporaba sopomenk za razgibano branje
  • Senzorične besede, ki dokazano poskrbijo za dvig prodaje

PETO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Pisanje naslovov (formule, primeri in vaje)
  • Kako napisati jasno in razumljivo, namesto posplošeno in megleno besedilo (triki & nasveti)
  • Načini, ki poskrbijo, da bralec dejansko prebere celotno besedilo, ne zgolj naslovov.

ŠESTO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Triki kreativnega pisanja in kako najti muzo navdiha, ko se zdi, da je od nikoder ni
  • Metafore, frazemi in citati ter kako z njimi obogatiti vsak tekst
  • Osnove pripovedovanja zgodb (storytelling) v marketingu

SEDMO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Kako v tekstu nagovarjati dvome in pomisleke bralca
  • Kako bralcu ponuditi rezultate, ki jih išče in ga s tem pripraviti do nakupa
  • Razlika med dejstvi in koristmi (features & benefits) ter kje je prostor za katerega od teh dveh v besedilih

OSMO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Pisanje besedil za spletno stran: pregled posameznih podstrani in njihovega namena; kako pisati za posamezno stran; od ideje do končnega besedila za celotno spletno stran.
  • Predloge za pisanje blog zapisov (templates + primeri)

DEVETO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Pisanje tekstov za družbena omrežja: social media sos kit
  • Razlika med objavljanjem in oglaševanjem ter kako se lotiti teh dveh tipov pisanja
  • Srečanje je podprto s študijami primerov in vajami

DESETO SREČANJE (4 šolske ure)

  • Posebnosti pisanja v različnih branžah, študije primerov in konkretne ideje za vsakega od udeležencev
  • Zaključek izobraževanja
 
 

Sredstva za brezplačno učenje v celoti prispevata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

MIZŠ-logo

Komentiranje izključeno.